Grönt kort kurser

Hörlycke GK, tillsammans med PRO Håkan Håkansson, kommer att arrangera intensivkurser för Grönt kort vid ett flertal tillfällen under året.

Kurserna består till största delen av praktiska övningar på Hörlycke GK och har man inte egna klubbor så finns det att låna för kurstillfället.

Kostnaden faktureras efter avslutad kurs. I kursavgiften ingår spelavgiften på Hörlycke resten av året och medlemskap i Hörlycke GK.

Vid fler än 10 deltagare delas kursen upp i en förmiddags- och en eftermiddagsgrupp med starttid 9:00 respektive 12:30 (sista datum för anmälan är torsdag veckan innan kurstillfället)

För att genomföra en kurs måste det vara minst 6 anmälda. Vid för få anmälda kommer vi flytta till ett senare tillfälle. Max är 10 deltagare per grupp. Först till kvarn gäller.

Vid frågor mejla grontkort@horlyckegk.se eller ring 0730 870 023.

Tidpunkter, pris och länk till anmälningssidan för kommande kurser annonseras under nyheter på hemsidan.

Medlemsträning

Under året kommer medlemsträningar att hållas och annonseras under nyheter.