Priser på rangen

Grundpriset för en hink med 25st bollar är 20kr. Precis som tidigare går det att betala med kredit-/kontokort eller med poletter som kan köpas i shopen.

HGK-kortet information

Medlemmar (gäller alla som betalar någon form av ”medlemsavgift” till HGK) har möjlighet att få ett range-kort, HGK-kortet, som man själv kan ladda på med pengar. Kortet beställs genom att skicka ett mail med ditt Golf-ID till range@horlyckegk.se.

Man har möjlighet att ladda kortet med 100kr, 200kr eller 500kr. Beroende på belopp så får man ”rabatt” eller snarare extra värde insatt på kortet.

Ladda med

HGK-kortet kostar inget att skaffa men om du tappar bort det får du betala 100kr för ett nytt kort – ev kvarvarande belopp på ditt borttappade kort förs över till det nya kortet.